نساجی موزیک

نساجی موزیک

ساخت وبلاگ

امکانات وب

جمهوری آذربایجان

نمایشگاه های سالیانه باکو؛ فرصتی برای سیاحت و تجارت


جمهوری آذربایجان با توجه به سیاست های توسعه محور، هر سال نمایشگاه های مختلفی را در مرکز بین المللی نمایشگاه های باکو برگزار می کند. تاجران، صنعتگران و گردشگران ایرانی می توانند با شرکت در این نمایشگاه ها به توسعه صنعت، تجارت و گردشگری کمک کنند. برای سفری زود و سریع تر با امنیت بالا در هنگام سفر پیشنهاد ما تور لحظه آخری آذربایجان است

 

baku expo

برای آگاهی از برنامه سالیانه نمایشگاه های باکو، ما سعی کرده ایم نمایشگاه های سالیانه این شهر را به شما معرفی کنیم و خدمات مسافرتی مرتبط را به شما ارائه دهیم. در ادامه متن همراه ما باشید:

 

نمایشگاه های باکو، بهار 2019


نمایشگاه بین المللی گردشگری باکو (AITF)


تاریخ: 4 تا 6 آوریل 2019
هجدهمین دوره نمایشگاه بین المللی گردشگری باکو از تاریخ 15 تا 17 فروردین در محل نمایشگاه بین المللی باکو برگزار خواهد شد.
این نمایشگاه که مهمترین رویداد سالیانه گردشگری در کشور آذربایجان است فرصت مناسبی را برای فعالان گردشگری در کشور جمهوری آذربایجان و دیگر کشورهای منطقه قرار می دهد تا به عرضه محصولات و توانایی های خود بپردازند.

 

AITF

 

نمایشگاه جهانی غذا (World Food)

تاریخ: 15 تا 17 می 2019
بیست و پنجمین دوره نمایشگاه جهانی غذا از تاریخ 25 تا 27 اردیبهشت در محل نمایشگاه بین المللی باکو برگزار خواهد شد.
در نمایشگاه جهانی غذا، تولیدکنندگان مواد غذایی و شرکت های تولید کننده ماشین آلات غذایی در منطقه، به عرضه محصولات خود و تبادل نظر در این حوزه خواهند پرداخت.

 food expo

 نمایشگاه بین المللی کشاورزی باکو (Caspian Agro)

تاریخ: 15 تا 17 می 2019
سیزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی کشاورزی باکو از تاریخ 25 تا 27 اردیبهشت در محل نمایشگاه بین المللی باکو برگزار خواهد شد.
این نمایشگاه که همزمان با نمایشگاه جهانی غذا برگزار می شود فرصت مناسبی را برای فعالان صنعت کشاورزی فراهم می کند تا در جهت توسعه این صنعت و گسترش تجارت منطقه ای و جهانی به تبادل تجربیات و نظرات بپردازند.

 

Caspian Agro

 

نمایشگاه هتل داری و تجهیزات هتل و رستوران (HOREX)

تاریخ: 15 تا 17 می 2019
سیزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی هتل داری و تجهیزات هتل و رستوران از تاریخ 25 تا 27 اردیبهشت در محل نمایشگاه بین المللی باکو برگزار می شود.
در این نمایشگاه تمام موضوعات مرتبط با هتلداری، رستوران داری، و فروشگاه های بزرگ و صنایع جنبی آن مورد توجه قرار گرفته و آخرین محصولات و دستاوردهای این حوزه ارائه می گردد.

 HOREX

 نمایشگاه بین المللی نفت و گاز باکو (Caspian Oil & Gas)

تاریخ: 29 می تا 1 ژوئن 2019
بیست و ششمین دوره نمایشگاه بین المللی نفت و گاز باکو از تاریخ 8 تا 11 خرداد در محل نمایشگاه بین المللی باکو برگزار می شود.
این نمایشگاه به علت نقش پررنگی که صنعت نفت و گاز در اقتصاد آذربایجان ایفا می کند از اهمیت بیشتری برخوردار است. در این نمایشگاه بخش های مختلفی همچون زمین شناسی، صنایع شیمیایی مرتبط، پتروشیمی، و صنایع وابسته نفت و گاز مورد توجه قرار گرفته است. هم چنین کنفرانس بین المللی نفت و گاز هم در حاشیه نمایشگاه برگزار خواهد شد. نمایشگاه انرژی باکو نیز همزمان با این نمایشگاه برگزار خواهد شد.

 

Caspian Oil Gas

 

نمایشگاه بین المللی حمل و نقل خزر (TransCaspian/TransLogistica)

تاریخ: 11 تا 13 ژوئن
هجدهمین دوره نمایشگاه بین المللی حمل و نقل خزر از تاریخ 21 تا 23 خرداد در محل نمایشگاه بین المللی باکو برگزار می شود.
در این نمایشگاه شرکت های مرتبط با انواع بخش های حمل و نقل یعنی زمینی، هوایی، و دریایی به ارائه محصولات و دستاوردهای خود می پردازند. این نمایشگاه هم چنین فرصتی را برای فعالان این حوزه فراهم می کند تا در جهت گسترش تکنولوژی و فن آوری های توسعه محور از تجربیات شرکت های دیگر بهره مند شود و قرادادهای همکاری امضا نمایند.

 transcaspian translogistica

 نمایشگاه بین المللی راه، زیر ساخت ها، و حمل و نقل عمومی (Road & Traffic)

تاریخ: 11 تا 13 ژوئن 2019
نهمین دوره نمایشگاه راه، زیر ساخت، و حمل و نقل عمومی از تاریخ 21 تا 23 خرداد در محل نمایشگاه بین المللی باکو برگزار خواهد شد.
در این نمایشگاه که همزمان با نمایشگاه بین المللی حمل و نقل برگزار می شود. آخرین دستاوردهای حوزه راه، زیرساخت، و حمل و نقل عمومی در معرض دید عموم قرار داده می شود.

 

Road Traffic 2019

 

نمایشگاه بین المللی قایق های بادبانی خزر (CIBS)

تاریخ: 11 تا 13 ژوئن 2019
ششمین دوره نمایشگاه بین المللی قایق های بادبانی خزر از تاریخ 21 تا 23 خرداد در محل دائمی نمایشگاه بین المللی باکو برگزار خواهد شد.
در این نمایشگاه که به عنوان بخش جنبی نمایشگاه بین المللی حمل و نقل است فناوری ها و آخرین دست آوردهای تکنولوژیک مربوط به قایق های بادبانی به نمایش گذاشته می شود.

 

cibs

 

نمایشگاه های باکو، پاییز 2019

 

نمایشگاه بین المللی آموزش (Education Baku)

تاریخ: 10 تا 12اکتبر 2019
پنجمین دوره نمایشگاه بین المللی آموزش از تاریخ 18 تا 20 مهر در محل نمایشگاه بین المللی باکو برگزار شد.
این نمایشگاه  که به صورت سالیانه برگزار می شود فرصت مناسبی برای آشنایی با آخرین دستاوردهای حوزه آموزش است و در جهت پیوند آموزش و اشتغال فعالیت می کند.

 منبع

نساجی موزیک...
ما را در سایت نساجی موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 352 تاريخ : سه شنبه 16 بهمن 1397 ساعت: 4:00

دیلیت اکانت تلگرام چیست

روزانه سوالات زیادی در خصوص دیلیت اکانت تلگرام یا حذف اکانت تلگرام پرسیده می شود. با توجه به این موضوع، در این مقاله علاوه بر اینکه می خواهیم بگوییم انجام این کار چه مزایا و معایبی خواهد داشت، سعی داریم روش انجام این کار را نیز در نرم افزار پیام رسان تلگرام شرح دهیم. با توجه به اینکه امکان حذف اکانت تلگرام در داخل نرم افزار تلگرام تعبیه نشده است ، با خواندن ادامه این مقاله خواهید توانست از طریق سایت تلگرام نسبت به دیلیت اکانت تلگرام خود اقدام کنید.

همچنین سعی کرده ایم در این مقاله به سوالات مهم کاربران در این زمینه نیز بپردازیم. سوالاتی نظیر نحوه برگرداندن اکانت حذف شده تلگرام ، مشکل دریافت نشدن کد تلگرام ، مشکل دریافت نشدن کد تایید برای حذف تلگرام و ... . پس با ما همراه باشید.

دیلیت اکانت تلگرام چیست و چرا این اصطلاح انقدر معروف شده است؟

از زمانی که پیام رسان تلگرام محبوب شد و طرفداران زیادی پیدا کرد ، به علت سادگی عضویت و نحوه استفاده در جایگاه بسیار بالایی قرار گرفت. بعد از این محبوبیت، اصطلاحات زیادی مثل تیک دوم تلگرام ، حالت روح تلگرام ، ساخت استیکر تلگرام ، بلاک شدن در تلگرام و ... به وجود آمد که ما در گروه مشاوره هیواتک در خصوص تک تک آنها مقاله مخصوص به خود را نوشته ایم. اما اصطلاح Delete Account Telegram به معنی حذف کردن اکانت مربوط به خود است. مطمئنا گاهی اوقات پیش خواهد آمد که شما دیگر نخواهید در تلگرام فعالیت کنید و یا می خواهید سیم کارت خود را بفروشید و دوست ندارید خریدار سیم کارت شما بتواند از اکانت تلگرام تان استفاده کند. بنابراین شما نیز نیاز است بدانید چطور می توانید دیلیت اکانت کنید. ما در ادامه مقاله این موضوع را آموزش داده ایم.

مزایای دیلیت اکانت تلگرام چیست ؟

علاوه بر اینکه دیلیت اکانت تلگرام باعث می شود دسترسی شما به اکانت تان قطع شود ، می تواند باعث شود برخی اتفاقات که در اکانت شما رخ داده است نیز پاک شود. شاید برایتان جالب باشد که بدانید با استفاده از دیلیت اکانت می توانید از بلاک تلگرام خارج شوید! بنابراین اگر توسط یکی از دوستان خود در تلگرام بلاک شده اید و پیام های شما به او نمی رسد ، می توانید با استفاده از امکان حذف کردن اکانت خود و ثبت نام مجدد در تلگرام با همان شماره با دوست خود گفتگو کنید و اصطلاحا از بلاک تلگرام خارح شوید. این ترفند به شما کمک خواهد کرد که به افرادی که شما را بلاک کرده اند پیام دهید.
البته باید توجه کرد که در صورت استفاده بیش از حد از این ویژگی ، تلگرام شما را جریمه خواهد کرد و مدتی اجازه ی دسترسی به حساب کاربری تان را نخواهد داد. بنابراین در استفاده از دیلیت اکانت تلگرام خود وسواس به خرج دهید.

چگونه با استفاده از دیلیت اکانت تلگرام ، حساب تلگرام خود را حذف کنیم؟

همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم در داخل نرم افزار تلگرام امکان حذف حساب کاربری وجود ندارد. برای دیلیت اکانت تلگرام خود وارد سایت زیر شوید :


https://my.telegram.org/auth?to=deactivate

 

 

 

سپس همانطور که در تصویر فوق می بینید باید شماره همراه خود را به همراه کد 98+ وارد کنید. سپس یک کد به تلگرام شما ارسال می شود که باید آن را وارد کنید. در صفحه بعدی  از شما تاییدیه گرفته می شود که مطمئن هستید می خواهید اکانت خود را حذف کنید یا خیر؟ اگر آن را تایید کنید حساب تلگرام شما به طور کامل حذف می گردد.

حالا اگر دوستان شما بخواهند با شما گفتگو کنند ، به جای اسم شما گزینه Deleted Account را مشاهده خواهند کرد.

 منبع : http://www.heyvatech.com/web/articles/view/156/%D8%AF%DB%8C%D9%84%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%AA-%D8%AA%D9%84%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85-%D8%8C-%D8%AD%D8%B0%D9%81-%D8%A7%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%AA-%D8%AA%D9%84%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85.html

نساجی موزیک...
ما را در سایت نساجی موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 369 تاريخ : سه شنبه 16 بهمن 1397 ساعت: 3:55

کنش پژوهی چیست

کنش پژوهی چیست

کنش پژوهی درواقع یکی از رویکردهای بسیار مهمی است که در این سالها توجه بسیاری از معلمان و دانشجویان را برانگیخته است. دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و معلمان در رابطه اجحاف دارند.آنهابا این مقوله کارورزی سه خود را ثبت می کنند.در چرخه بهبود وضعیت کارآموزی که بر چشم انداز، مشاهده و اصلاح طراحی آموزشی متمرکز است درگیر می نمایند. معلمان و دانشجو معلمان به تدریس می پردازند.آنها فرصت کمی برای چنین مقوله ای دارند. طراحی آموزشی بر اساس معماری نوین تدریس بخشی از کنش پژوهی و کارورزی سه است .در آن معلمان و دانشجویان بیشتر متوجه یادگیری دانش‏ آموزان می شوند .

تعریف کنش پژوهی

در رابطه با تعریف کنش پژوهی نظر بانک فایل پژوهشی معلمان این است که کنش پژوهی یکی از موثرترین فرایندهای اثربخشی فعالیت دانشجویان است. و برای یاری رساندن به خود و دانش آموزان برای کارورزی و غلبه بر ترس از تغییرمی باشد. همچنین ترویج خلاقیت و تفکر انتقادی را به ارمغان دارد. وآزمایش درآوردن طراحی آموزشی و الگوهای برتر تدریس است. ازاین رو، می توان گفت که کنش پژوهی در افزایش سطح دانش معلمان و یادگیری دانش آموزان نقشی بی بدیل دارد.

فرصتهای یادگیری و نگرش به کاربرد کارورزی سه و استفاده از الگوهای برتر تدریس در معلمان کنش پژوه بیشتر از معلمان عادی است.

کنش پژوهی یعنی چه

آیا در پی آنید که کنش پژوهی یعنی چه ؟.باید گفت که کنش پژوهی، به اجرا درآوردن آموخته های طراحی آموزشی در کارورزی سه و اجرای آن در مدرسه و کلاس درس است. این مدل پژوهش دانشجو معلمان تلاش می کند که آنان را در فرایند طرح سؤال بیاورد.همچنین برنامه ریزی، عمل، مشاهده فعال، بازخورد و بازاندیشی و یادگیری گرد هم آورد . به تبادل نظر، تجربه، و یادگیری از یکدیگر ترغیب سازد. این گونه موارد در کل کارورزی سه نامیده می شود.

کنش پژوهی به عنوان یک روش جدید

کنش پژوهی یکی از روش های جدید برای توسعه فکری دانشجویان است. و به بهبود فرایند تدریس در کلاس های درس می پردازد. این برنامه در کشور ما، برای اولین بار در آموزش و پرورش اجرا شد . موارد و فاکتورهای موثر از اجرای برنامه کنش پژوهی شامل ایجاد فرصت های یادگیری، آگاهی از نظریه‏های آموزشی است. همچنین استفاده از وسایل آموزشی و کمک درسی، افزایش دانش و مهارت‏های معلمی، ترغیب دانش‏آموزان به کار گروهی در کلاس بوده است.

کنش پژوهی

حال اجرای یک نمونه کنش پژوهی می تواند مجدداً این سنّت مورد غفلت قرار گرفته در کار معلمی را احیا کند.تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی از آموخته های دانش آموزان به عنوان یکی از مهارت های ضروری در حرفه ی معلمی است و عدم آشنایی با این مقوله موجب قضاوت و داوری نادرست از آموخته های فراگیران می شود .در تربیت معلم و رشته های دبیری درسی تحت عنوان «تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی » تدریس می شود.در این درس معلمان با شیوه طراحی سؤال های امتحانی ،اجرای امتحان و تحلیل امتحانات اجرا شده آشنا می شوند اما این آموخته ها نیز مثل الگوی تدریس پس از مدتی به فراموشی سپرده می شوند که اجرای کنش پژوهی می تواند مجدداً موجب باز یادآوری مباحث تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی و یا مراجعه مجدد معلمان به کتاب های مربوطه شود و زمینه لازم را برای افزایش مهارت های ضروری معلمی در آنان فراهم آورد.

منبع : https://moallemblog.com/%DA%A9%D9%86%D8%B4-%D9%BE%DA%98%D9%88%D9%87%DB%8C/

نساجی موزیک...
ما را در سایت نساجی موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 362 تاريخ : سه شنبه 16 بهمن 1397 ساعت: 3:53

سناریو و الگوی تدریس

سناریو و الگوی تدریس

در رابطه با سناریو و الگوی تدریس چیزی که قابل ذکر است این است که امروزه ، برخلاف گذشته ، کلاسهای درس تا حدود زیادی اعتبار خود را به عنوان تنها منبعی که در آن دانش آموزان قادرند دانش و آگاهیهای لازم را کسب نمایند ، از دست داده است . پیشرفت در کل زمینه های فن آوری آموزشی موجب گردیده که همه روزه اطلاعات جدید و فراوانی در اختیار افراد جامعه قرار گیرد . میزان و ماهیت چنین اطلاعات با آنچه که معلمان و کتابهای درسی و در سناریو و الگوی تدریس به روش سنتی عرضه می کنند قابل قیاس نیست .

گرچه هنوز یکی از وظایف مهم مدرسه آن است که به دانش آموز اطلاعات و معلومات منظم و مرتبطی ارائه دهد اما بسیار حائز اهمیت است که دانش آموزان در طول دوران تحصیل مهارتهای ذهنی فراوانی چون ۱. توصیف کردن ۲. طبقه بندی کردن ۳. پیش بینی کردن ۴. تفسیر کردن ۵. تحلیل ۶. ترکیب کردن را کسب کنند تا بتوانند ضمن نقد و بررسی اطلاعات گوناگون به نحو مطلوبی از آنها استفاده نمایند . و این امر جز بوسیله سناریو و الگوی تدریس به روش نوین امکان پذیر نیست.

سناریو و الگوی تدریس بر چه اساسی انتخاب میشود؟

حال باید پرسید : مهمترین عاملی که سناریو و الگوی تدریس براساس آن انتخاب می شود چیست ؟ و چرا اهمیت آن بیشتر از سایر عوامل است ؟

به اعتقاد صاحبنظران ، یکی از وظایف مهم آموزش و پرورش  امروزی ، ایجاد محیطی است که در آن دانش آموزان نگرش خاصی از مدرسه ، حرفه و آینده خود و به طور کلی از جامعه به دست آورند . بدون شک ، نگرشی که دانش آموزان در مدرسه کسب می کنند در جهت رشد عاطفی ، روانی و اجتماعی ایشان بسیار مؤثر می باشد . از این رو ، معلمان می توانند با به کار گیری سناریو و الگوی تدریس مناسب ، مهارتها و نگرشهایی مانند مسئولیت پذیری ، استقلال عمل و خود آموزی را در دانش آموزان پرورش دهند .

هیچ سناریویی برای تدریس مطلق نیست

باید خاطرنشان شود که هیچ سناریو و الگوی تدریسی را نمی توان به عنوان بهترین سناریو و الگوی تدریس در تمام موارد برگزید. لذا آشنایی معلمان با سناریو و الگوی تدریس  گوناگون ضروری به نظر می رسد تا آنان بتوانند با توجه به مقاصد آموزشی تعیین شده ، الگوی مناسبی را به کار بندند. و در واقع هیچ سناریو تدریسی مطلق نیست

منبع : https://moallemblog.com/%D8%B3%D9%86%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D9%88-%D9%88-%D8%A7%D9%84%DA%AF%D9%88%DB%8C-%D8%AA%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D8%B3/

نساجی موزیک...
ما را در سایت نساجی موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 410 تاريخ : يکشنبه 14 بهمن 1397 ساعت: 18:15

حسابداری تحت وب چیست

حسابداری تحت وب چیست

تکامل سریع شبکه اینترنت زمینه اجرای نرم افزارهای تحت وب را فراهم کرد و امروزه به جرات میتوان گفت که بزرگ ترین و امن ترین دیتابیس های شرکت های نرم افزاری  دنیا در بستر وب قرار دارد . وجود امنیت بسیار بالا و دسترسی در هر زمان و مکان کاربرد تحت وب را دوچندان میکند ، مشکلاتی را که دائما کامپیوتر ها به دلیل بدافزارها یا توسعه سیستم عامل ها دارند پرهزینه و زمان بر است ، راهکار تحت وب به صورتی اجرا میشود که هر سیستم به راحتی مانند استفاده از سرویس ایمیل وارد حساب کاربری خود شده و کلیه عملیات مالی و گزارشات را به صورت آنلاین مدیریت و ایجاد میکند . این تنها بخشی از کاربرد تحت وب در شرکت ها و سازمان ها می باشد . از طرفی دسترسی ساده به اینترنت این امکان را فراهم کرده که به سادگی بتوان نرم افزارهای تحت وب را مانند صفحات وب مرور کرد . سرعت بالا در استفاده و رابط کاربر پسند باعث میشود تا کاربر تجربه سریع و چابکی در استفاده از نرم افزار داشته باشد ، در صورت داشتن تمایل به مطالعه دقیق در مقاله نرم افزار تحت وب چیست و چرا را بخوانید


به طور مثال شما مدیر کارخانه ای هستید که چندین انبار دارید در نقاط  مختلف و دور دارید ،  هر انبار موجودی کالای مجزا مشخص میشود و حواله های رسید و خروج خود را دارد  در هر انبار کاربران با سطح دسترسی مختلف می خواهند از طریق سیستم یا تلبت کارهای مربوط  به کالاها و سفارشات را انجام دهند و گزارشات و دسترسی ها خاص خود را داشته باشند ، میخواهید که کالاها به صورت آنلاین در دفتر مرکزی یا در موبایل شما قابل مشاهده باشد و کاربران سیستم بدون محدودیت زمانی و مکانی بر همه چیز مسلط باشند ! قطعا حسابداری و انبارداری تحت وب بسیار سریع و ساده میتواند این شبکه را برای شما ایجاد کند.
 کالاهای شما توسط سیستم فروشی مدیریت میشود ممکن است به روش های مختلفی مانند فروشگاه های اینترنتی یا دفتر مرکزی یا شعب یا نمایندگی مختلف ، استفاده از نرم افزار حسابداری تحت وب این کمک را به شما میکند که همه شعب و همه انبارها در یک پنل مدیریتی قابل مشاهده هستند و نیازی به این نیست که در هر شعبه روی کامپیوتر مشخصی نرم افزار نصب شود و پیکربندی شود . سیستم های فروش شما به صورت خودکار با حسابداری تحت وب متصل و هماهنگ است و نیاز به وارد کرند اسناد فروش به صورت دستی نیست ، فروش اینترنتی روز به روز در حال رشد کردن است و شما برای شرکت خود میخواهید یک فروشگاه اینترنتی کاربردی داشته باشید که همکاران یا مشتریان شما به سادگی از طریق فروشگاه اینترنتی خرید خود را ثبت ، فاکتور های فروش شما به هر اندازه ای که باشد توسط سیستم حسابداری تحت وب به صورت خودکار ثبت میشوند . شاید لازم داشته باشید که درگاه اینترنتی را برای دریافت وجه  استفاده کنید و نگران مغایرت گیری های زمانبر برای پول های واریز شده به حساب شرکت باشید اما با کمک امکاناتی که در سیستم های پرداخت آنلاین وجود دارد عملیات مغایرت گیری به صفر می رسد و سفارشات و کارهای شما با دقت بسیار بالاتری انجام میشود.

به طور خلاصه میتوان مزیت های حسابداری تحت وب را به شرح زیر معرفی کرد

  • دسترسی در هر زمان و مکان
  • بدون نیاز به نصب و راه اندازی پیچیده و زمان بر
  • حذف قفل سخت افزاری و مشکلات نگهداری 
  • سیستم بکاپ گیری خودکار در حجم بسیار بالا به منظور حفظ اطلاعات تا 1 ماه به صورت روزانه
  • بدون نیاز به خرید تجهیزات سخت افزاری گران قیمت مانند لپ تاپ یا کامپیوتر با منابع سخت افزازی بالا
  • دسترسی از طریق انواع مرورگرهای اینترنتی مانند Google Chrome – Firefox – Safare 
  • امکان اجرا روی انواع تبلت ها حتی تبلت های ارزان قیمت 
  • اجرا روی موبایل در انواع سیستم عامل ها Android – IOS
  • سرعت و کارایی بالا در حجم تبادلات زیاد و سازمان های بزرگ
  • امن و مطمئن در برابر نفوذ های سایبری
نساجی موزیک...
ما را در سایت نساجی موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 405 تاريخ : يکشنبه 14 بهمن 1397 ساعت: 18:11

مشکلات گوشی های اندرویدی

باید با این حقیقت که تلفن‌های موجود در دست ما کامل و بی‌نقص نیستند رو به رو شویم. حتی زمانی که هنوز دستگاه‌ ما باتری دارند ممکن است کند باشند، در اتصال به اینترنت مشکل داشته باشند یا اینکه حتی ناگهان خاموش شوند و دوباره روشن نشوند. در ادامه قصد داریم راه‌حل‌هایی را برای متداول‌ترین مشکلات گوشی های اندرویدی در اختیار شما بگذاریم.

. تخلیه باتری

howtophoneproblems09

برخی از  کاربران از کم شدن عمر باتری دستگاه خود شاکی هستند و مشکل تخلیه باتری دارند. یکی از راحت‌ترین راه‌ها برای افزایش طول عمر باتری یک گوشی هوشمند تغییر تنظیمات روشنایی صفحه نمایش و محل‌یابی (GPS) دستگاه است. به منوی تنظیمات بروید، بر روی Location تپ کنید و حالت Battery Saving را انتخاب کنید. در بخش روشنایی صفحه نمایش باید از انتخاب حالت خودکار (Auto) بپرهیزید  و به جای آن مقدار روشنایی صفحه را جایی کمتر از نصف قرار دهید که چشمان شما بتواند راحت محتوای صفحه را مشاهده کند.

برخی از گوشی‌ها همچون گلکسی S5 حتی گزینه‌های مثل حالت فوق‌العاده ذخیره باتری (extra battery saving) را دارند که با استفاده از این ویژگی می‌توانید برای مدتی بیشتر بر روی باتری بمانید.

۲. رابط کاربری آهسته یا قفل شده

howtophoneproblems10

همینطور که حافظه داخلی گوشی‌ها پر می‌شود، معمولا سرعت دستگاه کاهش و مشکل دانلود نکرن گوشی پیش می‌یابد. سعی کنید اپلیکیشن‌هایی که استفاده نمی‌کنید، عکس‌های اضافی و دیگر فایل‌ها را یا به حافظه‌های ابری یا به حافظه کارت خارجی میکرو SD انتقال دهید. به علاوه شما باید اپلیکیشن‌های باز شده‌ای که در حال استفاده از آن‌ها نیستید را ببندید، حافظه کش اپ‌ها را پاک کنید و کمتر از تصاویر پس‌زمینه زنده استفاده کنید.

پاک کردن کش اپلیکیشن‌ها را با رفتن به تنظیمات، تپ بر روی Apps، انتخاب یک اپلیکیشن خاص و سپس انتخاب گزینه "Clear cache" می‌توانید پاک کنید. برنامه‌های همچون App Cache Cleaner و Clean Master هر دو رایگان هستند و از گوگل پلی قابل دریافت هستند. با این برنامه‌ها می‌توان به راحتی حافظه کش را پاک کرده و به گوشی خود سرعت دهید.

۳. مشکلات ارتباطی

howtophoneproblems11

اگر در اتصال به بلوتوث، وای‌فای و شبکه سیم‌کارت مشکل دارید و این اتصال‌ها برقرار نمی‌شود. برای مدت زمان 30 ثانیه حالت پرواز (Airplane) را فعال نگه دارید و سپس آن را خاموش کنید. دوباره سعی کنید که این اتصال‌ها را برقرار کنید. گاهی اوقات خاموش و روشن کردن یک بخش ارتباطی یا خود گوشی هوشمند نیز می‌تواند مشکل را حل کند.

۴. عدم ارسال پیام‌های متنی (اینترنتی)

howtophoneproblems12

مطمئن شوید که اتصال شما با اینترنت وای‌فای یا سیم‌کارت برقرار باشد، بر روی پیام ارسال نشده تپ کنید و گزینه "resend" را بزنید. اگر این مشکل باز هم ادامه داشت، گوشی خود را خاموش و روشن کنید یا اینکه حتی یک اپلیکیشن پیام رسان جانبی نصب کنید.

۵. مشکل در سینک شدن

howtophoneproblems13

با برداشتن چند گام به راحتی می‌توانید مشکل عدم سینک را برطرف کنید. در ابتدا مطمئن شوید که به اینترنت متصل هستید و سرویسی که سعی در استفاده از آن برای سینک کردن دارید (نظیر گوگل یا دراپ‌باکس) با مشکلی مواجه نباشد. دوبار سعی کنید رمز عبور صحیح خود را وارد کنید و دوباره سعی به سینک کردن کنید. اگر هنوز مشکل وجود دارد، حساب کاربری خود را از دستگاه پاک کنید و دوباره وارد شوید.

۶. از کار افتادن اپلیکیشن‌

howtophoneproblems14

به دلایل مختلف اپلیکیشن‌ها می‌توانند قفل شوند. اگر هر گونه آپدیتی برای اپلیکیشن یا گوشی شما وجود دارد آن را نصب کنید. اگر آپدیتی وجود ندارد با رفتن به منوی چند وظیفگی (عکس بالا) و کشیدن اپلیکشین از کار افتاده به چپ یا راست آن را ببندید و دوباره بازش کنید.

۷. صفحه نمایش غیر پاسخگو

howtophoneproblems16

ممکن است پیش آمده باشد که از شدت هنگ و لگ داشتن گوشی بخواهید دستگاه خود  را به سمت دیوار هم پرتاب کنید، اما نیازی به این کار نیست چون اکثر این مشکلات با یک شروع مجدد (Restart) برطرف می‌شوند . البته اگر کنترل خود را از دست دادید و گوشی به صورت فیزیکی ضربه دید یا درون آب افتاد با مشکل بزرگتری رو به رو خواهید بود. دکمه پاور گوشی را بگیرید تا خاموش شود، یک یا دو دقیقه صبر کنید و دوباره دستگاه را روشن کنید.

منبع : https://www.zoomit.ir/2014/8/11/13189/seven-common-android-problems-and-how-to-fix/

نساجی موزیک...
ما را در سایت نساجی موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 354 تاريخ : يکشنبه 14 بهمن 1397 ساعت: 15:55

روش های سفر به مشهد

روش های سفر به مشهد

برای سفر به مشهد راه های بسیار زیادی وجود دارد، می توانید تورهای گردشگری را انتخاب کنید که پیشنهاد ما تور مشهد ارزان مسیر سبز است و پیدا کردن محل اقامت و وسیله رفت و آمد را به آن ها بسپارید و یا به راحتی همه چیز را خودتان به عهده بگیرید و برنامه سفر را بچینید. در این جا علاوه بر نشان دادن راه های سفر به مشهد، هزینه حدودی هر یک را گفته ایم.

البته خوب است بدانید که این راه ها از تمامی شهرهای ایران امکان پذیر است اما از آن جا که ذکر تمامی هزینه ها از مقاصد مختلف غیر ممکن است، به غیر از تهران، تعدادی از شهرها را به عنوان نمونه آورده ایم و برای سایر شهرها طیفی حداقلی و حداکثری ارایه کرده ایم. 

راه‌های مختلف سفر به مشهد عبارت اند از:

۱- تورهای مشهد

۲- سفر شخصی: ۱) هواپیما

                       ۲) قطار

                       ۳) اتوبوس

                       ۴) ماشین شخصی

    هزینه های سفر به مشهد | Photo by : Unknown
    Photo by : Unknown

    ۱- تورهای مشهد

     معمولا تورهای مشهد از شهر تهران، به مدت ۲ شب و ۳ روز و گاهی به مدت ۳ شب و ۴ روز برگزار می شوند. اغلب تورها به صورت هوایی ارایه شده و برخی نیز به صورت زمینی با قطار مسیر را طی می کنند. در این جا هزینه معمول ترین تور مشهد یعنی ۲ شب و ۳ روز را ذکر کرده ایم.

    مسیر هوایی: خوب است بدانید که هزینه تورها بسته به آژانس مسافرتی، آژانس هواپیمایی، کلاس هتل، نوع اتاق مورد نظر و البته زمان خرید تور، متفاوت خواهند بود.

    طیف هزینه ها برای ۲ شب و ۳ روز : ۲۴۰۰۰۰ تومان تا ۷۵۰۰۰۰ تومان

    مسیر زمینی: مسیر زمینی تورها اغلب با قطار طی می شود و هزینه های بسته به آژانس مسافرتی، نوع کابین قطار، کلاس هتل، نوع اتاق مورد نظر و البته زمان خرید تور، متفاوت خواهند بود.

    طیف هزینه ها برای ۲ شب و ۳ روز : ۱۷۵۰۰۰ تومان تا ۶۹۰۰۰۰ تومان

     

     
    هزینه های سفر به مشهد | Photo by : Unknown
    Photo by : Unknown

    ۲- سفر شخصی

    از مزایای سفر شخصی آن است که به راحتی و متناسب با وضعیت خود برنامه سفر را تنظیم می کنید و آزادی عمل بسیاری در انتخاب وسیله رفت و برگشت و محل اقامت خود خواهید داشت. مخصوصا این آزادی عمل وقتی به چشم می آید که به دنبال صرفه جویی و کم کردن هزینه ها باشید و یا به دنبال سفری بسیار لوکس و مجلل هستید.

    ۱- هواپیما 

    در زیر طیف هزینه برخی از پروازها به مقصد مشهد آورده شده اند و در انتها نیز به طور کلی طیف هزینه تمامی پروازها از سایر شهرها گفته شده است.

    تمامی هزینه ها برای مسیر یک طرفه گفته شده اند.

    بلیت هواپیما تهران - مشهد: ۸۸۰۰۰ تومان تا ۵۷۲ تومان

    بلیت هواپیما اصفهان - مشهد: ۷۴۰۰۰ تومان تا ۶۰۰۰۰۰ تومان

    بلیت هواپیما اهواز - مشهد: ۹۴۰۰۰ تومان تا ۷۹۲۰۰۰ تومان

    بلیت هواپیما تبریز - مشهد: ۱۴۸۰۰۰ تومان تا ۷۹۲۰۰۰ تومان

    بلیت هواپیما شیراز - مشهد: ۸۳۰۰۰ تومان تا ۶۵۳۰۰۰ تومان

    بلیت هواپیما کیش - مشهد: ۱۰۰۰۰۰ تومان تا ۸۵۷۰۰۰ تومان

    ++ طیف بلیت هواپیما از سایر شهرها به مشهد: ۶۴۰۰۰ تومان تا ۸۰۰۰۰۰ تومان

    هزینه های سفر به مشهد | Photo by : Zeynab Shirzi
    Photo by : Zeynab Shirzi

    ۲- قطار 

     در زیر طیف هزینه برخی از قطارها به مقصد مشهد آورده شده اند و به طور کلی طیف باقی قطارها از شهرهای مختلف نیز گفته شده است. 

    تمامی هزینه ها برای مسیر یک طرفه گفته شده اند.

    بلیت قطار تهران - مشهد: بین ۴۸۰۰۰ تومان تا ۱۸۰۰۰۰ تومان

    بلیت قطار اصفهان - مشهد: بین ۹۷۰۰۰ تومان تا ۱۵۰۰۰۰ تومان

    بلیت قطار اهواز - مشهد: بین ۷۵۰۰۰ تومان تا ۱۵۰۰۰۰ تومان

    بلیت قطار تبریز - مشهد: بین ۸۰۰۰۰ تومان تا ۱۳۶۰۰۰ تومان

    بلیت قطار شیراز - مشهد: ۱۲۷۰۰۰ تومان

    ++ طیف بلیت قطار از سایر شهرها به مشهد: ۲۰ هزار تا ۱۰۰ هزار تومان

    ایستگاه راه آهن مشهد
    ایستگاه راه آهن تهران

    ۳- اتوبوس

    ارزان ترین راه برای دسترسی به شهر مشهد، اتوبوس ها هستند که استفاده از آن ها از اغلب شهرهای ایران امکان پذیر است. در اینجا طیف بلیت های یک طرفه گفته شده اند. 

    بلیت اتوبوس تهران - مشهد: بین ۴۸۰۰۰ تومان تا ۸۱۰۰۰ تومان

     بلیت اتوبوس اصفهان - مشهد: بین ۵۵۰۰۰ تومان تا ۹۳۰۰۰ تومان

    بلیت اتوبوس شیراز - مشهد: بین ۶۰۰۰۰ تومان تا ۹۵۰۰۰ تومان

    بلیت اتوبوس تبریز - مشهد: بین ۶۰۰۰۰ تومان تا ۹۳۰۰۰ تومان

    بلیت اتوبوس رشت - مشهد: بین ۶۲۰۰۰ تومان تا ۱۱۰۰۰۰ تومان

    ++ طیف بلیت اتوبوس از سایر شهرها به مشهد: ۲۰ هزار تا ۱۲۰ هزار تومان

    منبع : کارناوال

    نساجی موزیک...
    ما را در سایت نساجی موزیک دنبال می کنید

    برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 437 تاريخ : يکشنبه 14 بهمن 1397 ساعت: 15:49

    رژیم لاغری
    رژِیم لاغری سریع و موثر

    رژیم لاغری سریع و موثر

    عسل طبیعی با داشتن مواد غذایی کافی باعث می‌شود چربی زیادی در بدن بسوزد و بدن به سرعت لاغر شده و در واقع به مهار اشتها و در نتیجه کاهش وزن منجر شده و در رژیم لاغری سریع و موثر کاربرد داشته باشد.
    رژیم لاغری سریع و موثر با عسل طبیعی را می‌توان برای سوزاندن چربی به کار برد و با استفاده از عسل طبیعی دکتر گیاهی همراه با نوشیدن مقدار زیادی آب و اجتناب از غذاهای چرب می‌توان نتیجه‌ی بهتری گرفت

    نتایج محققان انگلیسی نشان می دهد که مصرف یک قاشق چایخوری عسل طبیعی قبل از خواب برای رژیم لاغری سریع و موثر ، موجب چربی سوزی و کاهش وزن می شود.

    رژیم لاغری سریع و موثر

    با جایگزین کردن عسل طبیعی به جای شکر در طول روز و افزودن یک قاشق عسل در نوشیدنی گرم ، مکانیزیم هایی که در مغز نیاز بدن به شیرینی را تحریک می کنند، از فعالیت می افتند و قدم مهمی در رژیم لاغری سریع و موثر است

     

    براساس نتایج محققان انگلیسی، عسل حاوی قند است اما بر عکس قندهای تصفیه شده، سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است و به طور معمول، برای هضم قند، ویتامین ها و ماده معدنی ذخیره شده در بدن استفاده می شود که در نتیجه بدن را از هر نوع مواد ذخیره ای بی نیاز میکند و  رژیم لاغری سریع و موثر اتفاق میفتد

    رژیم لاغری سریع و موثر

    این محقق انگلیسی می گوید: مصرف یک نوشیدنی شیرین شده با عسل در شب هنگام موجب کاهش استرس شبانه فرد می شود، به انسان اجازه می دهد که راحت تر بخوابد و در نتیجه بدن فرصت می یابد که به بازیابی، تعمیر و سوخت و ساز بپردازد و همین امر موجب موجب سوزاندن چربی و رژیم لاغری سریع و موثر می شود.

    پزشکان می گویند: در شرایط افسردگی ، مغز پیام های شیمیایی ارسال می کند تا قند را از هر منبع ممکن دیگر بدن بگیرد. برخی از این پیام ها موجب تحریک حس سیری ناپذیری شده و باعث می شود که انسان نتواند جلوی خود را در برابر مصرف شیرینی و شکلات بگیرد، اما مصرف عسل این چرخه را واژگون می کند و باعث رژیم لاغری سریع و موثر میشود.

    منبع : http://drgiahi.com/slimming-diet-fast-and-effective

    نساجی موزیک...
    ما را در سایت نساجی موزیک دنبال می کنید

    برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 361 تاريخ : چهارشنبه 3 بهمن 1397 ساعت: 3:54

    پرفروش ترین کتاب های دنیا

    اهالی کتاب و کتاب خوانی معمولا درباره‌ی بهترین کتاب‌ها بایکدیگر صحبت می‌کنند و نظرات متفاوتی هم در این‌باره دارند، اما تعیین فهرستی از پرفروش ترین کتاب های دنیا موضوع دیگری است و برای تهیه‌ی فهرستی از آنها فارغ از امتیازات ادبی مختلف، باید به تیراژ فروش‌شان نگاه کرد و دید که کدام‌ یک در بازارهای مختلف بیشتر فروخته‌اند. در این مقاله فهرستی از پرفروش ترین کتاب های دنیا که هر خواننده‌ای با هر سلیقه‌ای شیفته آن‌ها خواهد شد را به شما معرفی می‌کنیم.

    تعیین فهرستی از پرفروش ترین کتاب های دنیا کار سختی است؟

    هیچ مرجع خاصی برای تعیین تعداد کل فروخته‌ شده از کتاب ها وجود ندارد. ناشران معمولا تعداد کتاب فروش‌رفته از هر اثر را اعلام نمی‌کنند یا آمار تعداد کتاب‌های فروش‌رفته از سوی آنها صحیح نیست. به ویژه زمانی که قرار است نسخه‌ی فیلم سینمایی یک کتاب به زودی روی پرده سینما بیاید، ناشران در اعلام تیراژ فروش خیلی اغراق می‌کنند.

    نکته‌ی بعدی که باعث گیج‌شدن درباره‌ی شمار کتاب‌های منتشر شده می‌شود، این است که بعضی‌اوقات در طول سال‌های متمادی، تنها یک ناشر اقدام به نشر یک کتاب نمی‌کند. برخی کتاب های معروف و قدیمی را چندین ناشر وارد بازار کتاب می‌کنند. به همین خاطر تهیه‌ی فهرست پرفروش ترین کتاب های دنیا بعضا کار سختی می‌شود.

    همان‌طور که گفته شد، تعیین فهرستی از پرفروش ترین کتاب های دنیا با چالش‌هایی روبه‌رو است. به ویژه زمانی که پای کتاب‌های مذهبی مانند قرآن و کُتُب مسیحیت و … هم به میان می‌آید.

    در این مواقع، یافتن شمار کتاب‌های منتشر شده، غیرممکن هم می‌شود؛ چون بحث خواندن کتاب‌های دینی کاملا متفاوت است و مقایسه‌ی میزان استقبال از آنها و تعداد مجلدهای فروش‌رفته از آنها با کتاب‌های هری‌پاتر و … قیاسی کاملا عجیب و نادرست است.

    درباره‌ی کتاب‌های دینی پای افراد مذهبی و طرفداران ادیان به میان می‌آید و نمی‌توان به سادگی هیچ‌گونه مقایسه‌ای صورت داد. بنابراین در فهرستی که در ادامه از پرفروش ترین کتاب های دنیا می‌خوانید، بدون احتساب کتاب‌های الکترونیکی و بدون درنظرگرفتن کتاب‌های مذهبی، از آثاری گفته شده که هر یک صدها میلیون نسخه، فروش داشته‌اند:
    ۱. دُن کیشوت؛ ۵۰۰ میلیون نسخه

    پرفروش ترین کتاب های دنیا - دن کیشوت

    «دن کیشوت» اثر درخشان «میگل دو سروانتس» (Miguel de Cervantes)، داستان مردی را روایت می‌کند که آن‌قدر درگیر داستان‌های شوالیه‌های مختلف می‌شود که تصمیم می‌گیرد به یکی از آنها بدل شود. «دن کیشوت» که یکی از اولین رمان‌های بشری است در سال۱۶۱۲ به رشته‌ی تحریر درآمده و روایتگر رویدادهای ناگواری است که شخصیت اول داستان، «کیشوت» در طول سفرش به گوشه‌وکنار اسپانیا با آنها مواجه می‌شود. «دن‌کیشوت» و تلاش‌هایش برای نجات مردم از ظلم و فائق‌آمدن بر بدی‌ها است، برای سالیان پی‌در‌پی مخاطبان در سراسر جهان را سرگرم کرده و تلاشی شریف، اما بیهوده را برای مبارزه با دشمنانی جعلی به نمایش گذاشته است.

    هر چند که شهرت این رمان به ویژه در اسپانیا بسیار زیاد و مثال‌زدنی است، اما آمار فروش آن همچنان درحد حدس و گمان است. از سوی دیگر این کتاب بسیار قدیمی و در واقع قدیمی‌ترین، کتاب در فهرست پرفروش ترین کتاب های جهان است، به همین خاطر زمانی طولانی برای فروش در اختیار داشته و تخمین تعداد مجلدهای فروخته شده از آن کار دشواری است. قطعا پیداکردن آمار فروش در سال‌های ۱۶۰۰ میلادی کار ساده‌ای نیست. هر چند برخی منابع آمار ۵۰۰ میلیون نسخه‌ی فروش را برای «دن کیشوت» مطرح می‌کنند، اما در واقع، آمار دقیقی نمی‌توان از فروش آن ارائه کرد. درهرحال، در فهرست ما، «دن کیشوت» به عنوان یکی از قدیمی‌ترین کتاب‌ها با شهرتی جهانی، اما آماری نه چندان دقیق از فروش قرار گرفته است.
    ۲. لغت‌نامه‌ی شینوآ زیدیان؛ ۴۰۰ میلیون نسخه

    این لغت‌نامه چینی اولین‌بار در سال ۱۹۵۳ منتشر شد. این لغت‌نامه به عنوان لغت‌نامه‌ای استاندارد در میان کودکان مدرسه‌ای شناخته می‌شود. استفاده‌ی چشم‌گیر این کتاب در دنیا (۱٫۳ میلیارد نفر تا سال ۲۰۱۰) باعث شده تا در فهرست پرفروش ترین کتاب های دنیا جا پیدا کند.
    ۳. داستان دو شهر؛ ۲۰۰ میلیون نسخه

    پرفروش ترین کتاب های دنیا - فروش خوب

    «داستان دو شهر»، اولین‌بار در سال ۱۸۵۹ منتشر شد. این داستان با محوریت اختلاف طبقاتی در سطح جامعه و انقلاب فرانسه نوشته شده و از زهری می‌گوید که گاهی در جریان انقلاب‌ها به گلوی برخی از فعالان جریان‌های انقلابی ریخته می‌شود، در واقع از هیجاناتی صحبت می‌کند که در هر انقلابی، قربانی می‌گیرد. در جمله‌ای از کتاب گفته می‌شود:‌ «آن دوران بهترین و بدترین دوران ممکن بود».

    این کتاب در کتابخانه‌های فراوانی قابل دسترسی است. ضمن اینکه در طول ۱۵۰ سال گذشته، ناشران متعددی دست به چاپ آن زده‌اند. به‌ همین خاطر یافتن آمار دقیق تیراژ آن اصلا کار ساده‌ای نیست. سر تعداد ۲۰۰ میلیون نسخه فروش‌رفته از آن بحث‌هایی وجود دارد، اما با توجه به اینکه سالانه تعداد زیادی از دانشجویان و دانش‌آموزان آمریکایی ملزم به خواندن آن هستند، آمار مذکور چندان هم دور از انتظار نیست.
    ۴. ارباب حلقه‌ها؛ ۱۵۰ میلیون نسخه

    فانتزی در فهرست پرفروش ترین کتاب های دنیا نقش مهمی برعهده دارد. جالب است که در این فهرست، خبری از کتاب‌های علمی-تخیلی نیست. «ارباب حلقه‌ها» اثر «جِی.آر. تالکین» (J.R.R. Tolkien)، بی‌اغراق فانتزی‌ترین و تخیلی‌ترین رمان دنیا است. این رمان پایه‌های شکل‌گیری ژانر تخیلی مدرن را بنا کرد. البته به دلیل اینکه «ارباب حلقه‌ها» کتابی چندجلدی است، انتخاب آن برای این فهرست کمی با تقلب توأم است؛ولی حتی با درنظرگرفتن این موضوع هم، «ارباب حلقه‌ها» هم‌چنان از پرفروش‌ترین‌های دنیا است. ناشر اولیه‌ی آن در سال ۱۹۵۴ به دلیل مصلحت‌هایی در زمینه‌ی چاپ و نشر، این کتاب را در جلدهای مختلف منتشر کرده بود.
    ۵. هری پاتر و سنگ جادو؛ ۱۰۷ میلیون نسخه

    پرفروش ترین کتاب های دنیا - هری پاتر

    ارائه‌ی آمار فروش اولین جلد از داستان‌های هری پاتر یعنی همان پسرک جادوگری که در دنیایی مدرن و جادویی به سر می‌برد، نمونه‌ای از دشواری تهیه‌ی فهرست پرفروش ترین کتاب های جهان است. این کتاب، اولین بار در سال ۱۹۹۷ به چاپ رسید و برای فروش آن از همه‌ی روش‌های فروش مدرن بهره گرفته شد. درهرحال با وجود ناشران مختلف در کشورهای گوناگون و ناشران مختلف در آمریکا، نمی‌توان آمار دقیقی درباره‌ی تیراژ هری‌پاتر به دست آورد. به‌طور کلی گفته می‌شود که ۱۰۷ میلیون نسخه از این کتاب با ۲۰ میلیون بالا و پایین در جهان به فروش رفته است.

    منبع : چطور

    نساجی موزیک...
    ما را در سایت نساجی موزیک دنبال می کنید

    برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 360 تاريخ : چهارشنبه 3 بهمن 1397 ساعت: 3:49

    خبرنامه

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :